June 22, 2011





Un mod inteligent de a pregati ceva delicios, rece, rapid si pe deasupra foarte sanatos. Face parte din categoria provocarii Antoninei:) Aveti grija sa folositi pere foarte foarte coapte, zemoase, sa iasa tot sucul din ele, nu folositi coaja, ii va da un gust si o aroma super.



Ingrediente:
3 pere foarte coapte
300g cirese negre
8-10 cuburi de gheata
2 frunze menta

Mod de pregatire:
Dati perele printr-un aparat de stors fructe.
Sucul obtinut il puneti intr-un blender impreuna cu ciresele fara samburi, cuburile de gheata si menta tocata marunt . Obtineti 3 pahare de crema de fructe.

8 comentarii:

  1. Eillen arata demential !!! cat savoare poate sa contina ! Multumesc frumos pentru participare !!! astept datele pe mail.. Pupici

    ReplyDelete
  2. Super bun, o bautura potrivita pentru vara :) si plina de vitamine!

    ReplyDelete
  3. Tocmai am descoperit blogul tau si imi place foarte mult!Ai niste retete delicioase si fotografiile sunt deosebite!
    Bautura asta mi se pare foarte interesanta si o voi proba,pentru imi plac foarte mult ciresele si perele!...salutari din Spania!

    ReplyDelete
  4. Multumesc Claudia. Acum am intrat pe blogul tau si imi place tare mult, il voi urmari:*

    ReplyDelete
  5. Fetele, multumesc, este foarte usor de pregatit si racoritor.

    ReplyDelete
  6. Arata bestial! Si cred ca si gustul e superb! Am sa incerc si eu imediat ce gasesc niste pere zemoase si dulci. Imi plac pozele la nebunie! Treci si pe la mine daca iti face placere. Week-end placut!

    ReplyDelete
  7. o adevarata minunatie !!!
    te-am descoperit prin intermediul Antoniei !!!!... pot spune ca-mi place ceea ce vad aici , bravoo!!!

    ReplyDelete