March 14, 2013



Am gasit reteta pe www.reteteculinare.ro acum cativa ani si de atunci o pregatesc mai tot timpul cand am musafiri sau vreau sa plec intr-o excursie. Este cea mai buna optiune cand nu aveti timp prea mult la dispozitie si cand v-a mai ramas ceva prin frigider, gen salam, ardei, porumb, etc. 



Ingrediente:
4 oua
3 linguri ulei de masline
100 g faina
1 lingurita praf de copt
putina sare
150 g sunca
100 g salam
100 g masline negre
1/2 ardei rosu
1/2 ardei verde
60 g cascaval ras

Cum se prepara:
Sunca, salamul, ardeii si maslinele le-am taiat bucatele. Se mixeaza bine ouale pana devin o compozitie spumoasa. Se toarna usor uleiul mixand in continuare. Se adauga faina cernuta impreuna cu praful de copt. Se adauga apoi restul ingrendientelor amestecand usor.


Se toarna totul intr-o tava de chec si se coace aproximativ 45 de minute.

Sau varianta vegetariana: ardei, mazare, porumb.



9 comentarii:

  1. Cam asa fac si eu checul aperitiv; interesant de retinut este si varianta vegetariana - o idee buna!
    Te anunt totodata ca m-am mutat la adresa aromele.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I tried this recipe last weekend.I must say it was easy,quick and delicious.I like all the food shown on your blog.So i'll keep trying some more recipies.

    ReplyDelete
  3. imi lasa gura apa,merege si ceapa

    ReplyDelete
  4. Pentru ca imi place blogul tau si il vizitez des, l-am nominalizat la Liebster Award. Sper sa te bucure vestea :)

    Iti urez sa ai mult spor si multa inspiratie. Despre premiu citeste aici:
    http://le-cose-animate.blogspot.ro/2013/03/my-liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. Doamne arata minunat si cred ca e la fel de gustos pe cum arata! Cu siguranta il voi prepara!

    Julie

    The Lovely Darlings

    ReplyDelete
  6. Am facut reteta exact dupa specificatii, ba chiar am marit cantitatea de cascaval de la 60 de grame la 100 de grame, si pot sa spun ca m-a cucerit, si pe mine si pe iubitul meu, ne aduce aminte de pizza ca la mama acasa:P e delicios checul, in 2 zile deja l-am facut de 4 ori:)) recomand tuturor. PS: ai niste retete minunate, simple si delicioase!!

    ReplyDelete