June 8, 2011

Sotul meu adora aceste paste. De fapt, doar pastele carbonara, restul nu il prea atrage. Secretul consta in sosul pregatit dinainte si pus dupa ce ati luat pastele de pe foc. Se mananca atunci, fierbinti, altfel isi pierd aroma. Sunt o bunatate!



Ingrediente:
400g spaghete (eu am folosit fussili)
150g pancetta
100g ciuperci
5 linguri smantana dulce pentru gatit/frisca lichida/double cream
4 oua
150g branza pecorino sau ceddar rasa
50g parmezan
2 linguri unt

Mod de pregatire:
Se pun la fiert spaghetele conform instructiunilor de pe pachet. Se topeste untul intr-o tigaie, se adauga ciupercile tocate marunt si dupa ce se inmoaie se completeaza cu pancetta cubulete. Se rumeneste, se adauga peste spaghetele scurse si se stinge focul.
Intre timp se formeaza un sos intr-un bol amestecand ouale cu smantana si branza rasa, condimentandu-se. Se toarna peste spaghete si se amesteca bine pana devine cremos. Se serveste cu parmezan deasupra si piper macinat proaspat.

4 comentarii:

  1. yummyyy...Ador carbonara,chiar azi la pranz am papat,insa cu ciuperci nu am incercat niciodata.Btw,imi place foarte mult blogul tau,il voi urmari.Daca vrei, poti arunca un ochi si la mine pe blog.Iti doresc o zi minunata !

    ReplyDelete
  2. E foarte bun cu ciuperci, eu am incercat carbonara cu indoieli pentru ca nu imi prea plac chestiile cu branza dar s-a meritat. AM sa iti urmaresc si eu blogul:)

    ReplyDelete
  3. eu fac carbonara dar fara ou.mi se pare ca e putin cam gretos si cu ou si smantana.depinde de gustul fiecaruia.

    ReplyDelete
  4. Eu de fiecare data o fac dupa reteta asta si toata lumea cere si a doua portie deci nu e gretoasa deloc. Incearca o data doar. Dar daca nu iti place ideea, ramai doar la smantana, e buna si asa.

    ReplyDelete