June 9, 2011

O ciorba tocmai potrivita pentru vremea urata din Londra, chiar daca e iunie. Inca un avantaj este ca ma duce cu gandul la ciorbele mamei...  


Ingrediente:
500g carne de porc afumata taiata cubulete
2 morcovi
O ceapa
Un pastarnac
O telina
4 cartofi
Bors dupa gust
O ceasca de rosii in sos tomat
Piper
Sare
Leustean
Patrunjel

Mod de pregatire:
Se umple o oala de 4 litri cu apa si se pune carnea la fiert la foc mediu. Se spumeaza din cand in cand, iar cand apa nu mai este tulbure, se da focul mic. Se dau legumele la robot, in afara de cartofi. Se calesc intr-o tigaie cu o lingura de ulei, iar cand s-au inmuiat, se adauga in apa. Se lasa la fiert la foc mic pana sunt aproape gata. Se adauga cartofii taiati cubulete. Cand acesti sunt aproape fierti, se adauga rosiile. Se lasa in jur de 10 minute, apoi se adauga borsul (eu am folosit la plic pentru ca nu am avut lichid), se condimenteaza. Se ia de pe foc si se adauga leusteanul si patrunjelul tocate marunt. Optional, puteti pune si o mana de tarhon pentru aroma. Se serveste cu smantana si ardei iute.

6 comentarii:

  1. Ce invidie maxima m-a cuprins cand am citit Londra !!! :)) au inceput deja reducerile? de fiecare data cand merg acolo vreau sa ma pierd !! din pacate ma gaseste mereu sotul ;)) Cat despre ciorba asta .. se incadreaza perfect in ciclul .. ciorba noastra cea de toate zilele !! Arata ademenitor ! o zi frumoasa

    ReplyDelete
  2. Hehe, cel mai bine e cand mananc ceva ce imi aduce aminte de copilarie, ca ciorba aceasta. Mai am pana imi iese ca a mamei, dar incercarea moarte n-are;)
    Sunt ceva reduceri, nu foarte semnificative si inca nu am apucat sa colind magazinele de pe Oxford street, le las pe la sfarsitul lunii;)
    O zi frumoasa asemenea!

    ReplyDelete
  3. Multumesc frumos Eileen.. al tau asemenea !!
    Ai dreptate cu ciorba mamei.. toate parca sunt facut de un magician ! Cat despre Oxford sunt intr-o mare love cu strada aia :))

    ReplyDelete
  4. Asa este, o singura data mi-a iesit ca a mamei, dar de atunci nu s-a mai repetat figura, mai incerc:) voiam sa te intreb, ce aparat folosesti, sau ce obiectiv? sunt inlove de fotografiile tale!

    ReplyDelete
  5. Buna ciorbita asta, perfecta pentru o zi ploioasa ca azi. Arata tare bine :)

    ReplyDelete