November 23, 2011



O alternativa la pizza, aceasta reteta delicioasa va poate salva in ultimul moment, daca aveti resturi ramase prin frigider si nu stiti ce sa faceti cu ele. O puteti servi dimineata, la un brunch sau chiar si la un picnic. Si in plus, arata apetisant!

Ingrediente (4 pers):
500g aluat placinta (Just Roll - puff pastry)
3 linguri bulion
O ceapa rosie taiata felii
Un ardei gras rosu
150g ciuperci felii
12 felii chorizo
2 felii prosciutto crudo fasii
O ceasca cascaval ras
O mana patrunjel tocat marunt

Mod de preparare:
Intindeti coca pe o tava intinsa cu o hartie de copt. Daca aveti baking sheet din aluminiu o puteti folosi fara hartie de copt. Ungeti aluatul cu bulion, lasand 2 cm din margini neatinse. Presarati feliile de ciuperci, ardeiul gras taiat bastonase, ceapa, chorizo, sunca si deasupra turnati cascavalul. Indoiti marginile pentru a forma tarta ca o rama.
Dati la cuptorul incins in prealabil la 180grade, pentru 20 minute sau pana devine auriu. Presarati patrunjel si serviti fierbinte.
Eu am facut-o de mai multe ori, printre care si in tavite individuale, dar daca nu aveti si nu vreti bataie de cap, faceti intr-o singura tava:)






5 comentarii:

  1. Buna,

    Numele meu este Cristina Fulea si reprezint site-ul DivaHair.ro, unul dintre cele mai importante portal-uri pentru femei, din Romania.
    Te contactez pentru ca organizam in aceasta luna un concurs, in care vom promova mai multe bloguri de culinar. Provocarea va fi ca fiecare blogger sa faca cel putin o reteta gustoasa la alegere pentru una sau mai multe dintre dietele de pe site-ul nostru http://www.divahair.ro/diete_si_slabire/diete_a_-_z
    Daca iti surade ideea de a participa la acest concurs astept un e-mail la adresa Cristina.fulea@divainteractive.ro pentru a-ti trimite mai multe detalii despre concurs.
    Te rugam sa mentionezi si numele blogului tau pentru a evita orice confuzie.

    Multumim,
    Echipa DivaHair.ro

    ReplyDelete
  2. Aratã delicios si eu ador chouriço:)

    ReplyDelete
  3. Eu am si testat-o, am fost nevoita sa o adaptez: am pus foietaj si parmezan (astea le aveam la indemana). A iesit tare gustoasa, dar data viitaore imi incerc norocul cu un blat pufos, o branza mai consistenta si un chorizo mai iute.

    ReplyDelete
  4. Ma bucur ca ti-a placut, o poti face cu tot ce ai prin frigider, numai sa nu fie prea incarcata pentru ca blatul nu tine foarte mult:)

    ReplyDelete