November 4, 2011

Imi plac la nebunie supele crema, sunt satioase, fine, iar combinatia cu nuci-crutoane este absolut delicioasa. Sotul meu nu se da in vant dupa acest gen de supa dar acesta de ciuperci chiar ii place, deci e potrivita si pentru mofturosi:)
Ingrediente (4 portii):
60g unt
O ceapa mica tocata
O telina rasa
Un praz tocat
400g ciuperci
3 linguri faina
200ml lapte
50ml vin alb
460ml supa pui
100g smantana
O mana patrunjel
100g nuci pisate
Crutoane
Sare, piper

Mod de pregatire:
Se incinge untul; se adauga legumele si nuca prajita putin inainte si se amesteca 5 minute, la foc mediu.
Se adauga faina, laptele, supa si vinul. Se pune piper si sare, dar atentie, gustati inainte, poate fi suficient sarata de la supa de pui. Se lasa 35 de minute la foc mediu, pana s-au fiert legumele.
Cand s-a facut crema, se adauga smantana si se da la robot pana iese o pasta fina. 
Se serveste cu patrunjel si crutoane. Puteti pune nuci deasupra dupa gust. Este absolut delicioasa!
Crutoanele se fac astfel:
Taiati cateva felii de paine mai veche, cam de 2 zile, in cubulete. Puneti-le intr-o tava si ungeti cu o pensula cu ulei, sare, piper, pe ambele parti. Dati la cuptorul incins la 200 de grade si lasati 10 minute sau pana devin aurii.


5 comentarii:

  1. Yummy, suna si arata foarte bine.

    Ce fac daca n-am supa aceea de pui ? In multe retete vad ca se pune supa de pui, referindu-se doar la zeama. Adica daca vreau sa-mi fac supa asta de ciuperci, tre sa ma apuc in paralele sa fierb un pui, pt zeama ?

    ReplyDelete
  2. Asa ar fi ideal, dar, poti folosi cubulete maggie de pui, unul la 500ml apa fierbinte si gata supa, da un gust foarte bun retetelor care necesita asa ceva. In unele tari exista supa de pui preparata deja, dar in Anglia cel putin eu nu am gasit, asa ca ma rezum la maggie;)

    ReplyDelete
  3. Multam. Cred ca am sa incerc totusi cu o supa din pui; pare un pic mai sanatos. Plus ca puiul respectiv as putea apoi sa-l bag intr-un fel 2 de mancare :)

    ReplyDelete
  4. Poti sa incerci, dar iti spun ca aceasta supa este foarte foarte sanatoasa:)

    ReplyDelete
  5. am facut, am mancat, mi-a mers la suflet :) saru'mana ptr masa.
    mi-e dooor de un cooking day!!

    ReplyDelete