March 1, 2011

Mi-am cumparat recent o cana imensa pentru ciocolata calda si ciocolata speciala pentru aceasta bautura. Dar nu am reusit sa fac poze niciodata. Va incurajez sa cumparati ciocolata neagra, a mea a fost cu lapte, va avea un gust mult mai intens. Este delicioasa, puteti adauga si frisca deasupra daca va place. Pentru ciocolata aceasta, lasati orice dieta la o parte!


Ingrediente (2 pers):
130g ciocolata neagra sau cu lapte
350ml lapte
60ml double cream/smantana lichida
Scortisoara
Zahar daca folositi ciocolata neagra


Mod de pregatire:
Rupeti ciocolata in mai multe bucatele si puneti intr-o oala cu fund dublu. Puneti laptele si amestecati incontinuu la foc mic pentru a nu se arde ciocolata. Dupa ce s-a topit toata, continuati sa amestecati pana se ingroasa un pic. Cand incepe sa faca aburi, mai lasati un pic dar sa nu fiarba. Luati de pe foc, adaugati smantana lichida (nu puneti groasa pentru ca nu e buna) si amestecati bine cu mixerul pentru cateva minute. Presarati scortisoara.


Si cu frisca si ciocolata:



3 comentarii:

  1. mmm....ce pofta imi e..

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa cana, iar noul look al blogului e superb!! felicitari! Iti doresc o primavara frumoasa cu ocazia martisorului :)

    ReplyDelete
  3. Multumesc, un martie calduros iti doresc!

    ReplyDelete