February 21, 2011


Voiam sa pregatesc ceva usor astazi din lipsa de timp si cum aveam doar carne tocata in frigider iar chiftelute, perisoare am tot facut, am cautat o reteta noua si am dat peste aceasta pe www.bbcgoodfood.com. A iesit ceva demential, un gust absolut de colectie, cum ar spune o buna prietena; ceapa verde da toata savoarea acestui preparat pe care va incurajez sa il pregatiti. Pe deasupra, este si foarte aspectuos:)



Ingrediente (6 portii):
200g ciuperci taiate felii
2 linguri ulei masline
2 linguri faina
500g carne tocata mixta
50ml suc rosii
1kg cartofi fierti
100g unt
50ml lapte
Un praf nucsoara
3 cepe verzi felii
Busuioc
Italian seasoning (optional)

Mod de pregatire:
Incingeti uleiul intr-o tigaie si prajiti ciupercile pana se rumenesc si devin aurii. Incingeti cuptorul la 220 de grade.
Amestecati sa nu se lipeasca. Adaugati faina, apoi carnea si lasati la foc mediu pana se patrunde, in jur de 10-15 minute, apoi adaugati putina sare, piper,busuioc. Puneti sucul de rosii si mai lasati putin.  Amestecati din cand in cand sa nu se lipeasca.
Dati cartofii fierti la robot, impreuna cu laptele, untul, sare, piper si nucsoara, pentru o pasta fina. Mai adaugati lapte daca considerati ca este prea tare compozitia. Nu puneti foarte multa sare pentru ca deja sosul de carne este sarat. Adaugati doua cepe verzi taiate felii si amestecati.
Intr-o tava puneti sosul de carne, apoi deasupra pireul cu ceapa verde. Faceti moturi cu fundul unei linguri apoi dati la cuptor pentru 15 minute pana se rumeneste deasupra. Serviti cu ceapa verde deasupra.







6 comentarii:

  1. Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    ReplyDelete
  2. Asta gatesc azi :) fara ciuperci, sa vedem ce iese :)

    ReplyDelete
  3. Hehe, nu iti plac ciupercile? eu pun in mai toate mancarurile:)) sa imi spui cum au iesit:)

    ReplyDelete
  4. Inaaa, si eu vreau sa incerc, tot fara ciuperci :)

    ReplyDelete
  5. e ok daca pun cimbru in loc de busuioc? :) not a big fan ...

    ReplyDelete
  6. Poti pune cimbru dar foarte foarte putin pentru ca are un gust intens.

    ReplyDelete