February 15, 2011




Am cumparat zilele trecute forme de briose din silicon, micute si dragute, inimioare. Am asteptat o ocazie potrivita sa pregatesc ceva si cum Valentine's day bate la usa, a si sosit momentul oportun. Numai ca briose am tot facut... am descoperit aceasta reteta de negresa absolut delicioasa si atat de simplu de facut, incat va puteti invita copiii in bucatarie si ii puteti lasa singuri, cu siguranta va iesi o bunatate!



Ingrediente (20 bucati):
160g ciocolata cu lapte
100g unt
O cana de zahar
3 oua
200g faina
O lingurita esenta de vanilie
....................................
100g ciocolata neagra
3 linguri unt
100ml lapte

Mod de pregatire:
Incalziti cuptorul la 180grade.
Topiti ciocolata la foc mic impreuna cu untul. Luati de pe foc, raciti un pic. Adaugati zaharul si esenta de vanile si amestecati bine. Adaugati ouale pe rand si bateti bine, apoi puneti faina.
Turnati in forme (eu am folosit forme din silicon de mini briose in forma de inimioara).
Coaceti pentru 10-15 minute. Decorati cu un sos format din ciocolata topita la bain marie cu unt si lapte.



0 comentarii:

Post a Comment