February 28, 2011



Cele mai apreciate bucate de cate invitatii mei. Adevarul este ca am avut ceva emotii din moment ce nu se lipeau deloc si mi-era teama sa nu curga toata carnea in tava, dar au stat cuminti, la locul lor, nu le-am facut prea subtiri si am avut un aluat fabulos! Niciodata nu am mai gasit o coca atat de   crocanta si pufoasa in acelasi timp, cu asa elasticitate si .. am multe cuvinte de lauda. Sunt extraordinar de bune, va recomand sa le pregatiti, va veti linge pe degete la propriu!


Ingrediente (36 bucati):
400g carnati chorizo
Faina 
650g aluat pentru patiserie/puff pastry
2 praz medii
20g unt
3 oua pentru uns
Paprika

Mod de pregatire:  
Incalziti cuptorul la 200g. Taiati carnatii in bucati mici de 1cm. Taiati prazul felii subtiri. Puneti intr-o tigaie untul la incins apoi adaugati prazul. Lasati pana se inmoaie amestecand din cand in cand. Adaugati carnatii si lasati cateva minute apoi puneti paprika. Intindeti coca pe o planseta din lemn presarata cu faina. Taiati 8cm rotund, grosime de cativa milimetrii. Puneti o lingurita din compozitie in centrul fiecarui aluat, ungeti marginile cu putina apa, lipiti si faceti semne cu furculita. Ungeti cu ou si coaceti 10-15 minute intr-o tava acoperita cu hartie de copt.
Aluatul l-am luat de la Tesco, de la marca Jus-Rol Rolled Puff pastry pentru cine are un Tesco in preajma:)







4 comentarii:

  1. Unde se pune paprika? Ia compozitia cu carnati si prazul?

    ReplyDelete
  2. Da, am uitat sa mentionez,multumesc:)

    ReplyDelete
  3. Ati putea sa-mi raspundeti la toja.dalu@gmail.com, cam in ce zona ati gasit dv. magazinul Tesco, sau poate imi dati adresa exacta.
    Multumesc,

    ReplyDelete
  4. Salutare, eu locuiesc in Londra, deci aici e plin de Tesco:)

    ReplyDelete