November 2, 2011


De obicei nu iau micul dejun pentru ca am prins prostul obicei sa beau doar un cappuccino cand ma trezesc si cam atat. Dar imi place sa pregatesc micul dejun pentru cei dragi, iar aceasta reteta este favorita mea. Nu doar ca dureaza foarte putin pana este gata, dar este un dejun complet! Mai trebuie o cafea, un suc de portocale si gata! Il recomand cu mare placere, sper sa va placa. In plus, arata foarte apetisant, imediat deschide apetitul chiar si celor mai pretentiosi.

Ingrediente (6 portii):
Unt pentru uns tava
18 carnaciori de porc
250g rosii cherry mari taiate in jumatate unele, altele lasate intregi
12 felii franzela cu usturoi
12 oua
Cateva felii de ceapa verde

Mod de pregatire:
Se incinge 200 grade. Se unge cu unt o tava mare sau 2 mai mici. Se pun carnaciorii si rosiile in tava. Se dau la cuptor timp de 15 minute, apoi se scot.
Se adauga feliile de franzela in tava si se sparg ouale printre celelalte ingrediente. Se da tava din nou la cuptor timp de inca 6 minute pana cand se fac ouale. Se servesc cu fire de ceapa verde deasupra.




6 comentarii:

  1. Maine dimineata reteta asta o incerc :d si cat de curand macarooooons :D:D

    ReplyDelete
  2. Super, sa imi spui cum ti-au iesit si daca ti-au placut:)

    ReplyDelete
  3. vreau sa iti zic din prima ca esti un geniu :)) .. eu nu mananc de obicei micul dejun si nici ochiuri dar celor ce le-am pregatit ..WOW!!! ..au mancat cu o incredibila pofta(ieri) incat azi iar m-au poftit in bucatarie si imi ziceau "neee faaaciii" :)) ceea ce inseamna ca este o super reteta! Dar sti ce mai vroiam sa te intreb.. eu sunt fac Salata Caesar dar niciodata nu nimeresc sosul :( adica mereu mi se pare ca ii lipseste acelasi ingredient dar nu imi dau seama ce.. ai cumva vreo reteta de sos Caesar? te pup

    ReplyDelete
  4. Ma bucur mult ca ti-a placut. Nici eu nu mananc de obicei micul dejun, ceea ce e foarte neindicat, dar pe acesta il fac de cate ori am timpul si ocazia:) mi-ai facut pofta, deci maine neaparat trebuie sa il am pe masa la ora 10;))
    Salata Caesar nu am facut niciodata, o tot am in plan, dar nu am apucat inca sa ajung la ea. Imi place si mie foarte mult si cu prima ocazie, sper cat mai curand, voi incerca si iti spun daca mi-a iesit sau nu. Dar daca tu ai facut-o de atatea ori, cred ca mai nimerit e sa iti cer tie sfaturi in privinta asta:)

    ReplyDelete
  5. relativ .. da numai ca am auzit tot felul de variante de sos si de cate ori l-am facut, combinat, ametit, amestecat, niciodata nu am fost multumita de el si desi am niste cunostiinte la restaurantul meu favorit din Brasov (unde am mancat salata cu sosul ideaaal :)) ) adica ¨Festival 39¨ bucatarul nu vrea sa divulge nici pe de parte pe scurt ingredientele :))astept sa o prepari, da-mi de veste cum ti-a iesit si poate reusim sa o dam la capat cu misterul lui Caesar :))

    ReplyDelete
  6. O sa fie greu pentru ca nu stiu cum iti place tie sosul, eu de cate ori am mancat era cam la fel;) dar mi-ai dat o provocare buna;)

    ReplyDelete