November 23, 2011



O alternativa la pizza, aceasta reteta delicioasa va poate salva in ultimul moment, daca aveti resturi ramase prin frigider si nu stiti ce sa faceti cu ele. O puteti servi dimineata, la un brunch sau chiar si la un picnic. Si in plus, arata apetisant!

Ingrediente (4 pers):
500g aluat placinta (Just Roll - puff pastry)
3 linguri bulion
O ceapa rosie taiata felii
Un ardei gras rosu
150g ciuperci felii
12 felii chorizo
2 felii prosciutto crudo fasii
O ceasca cascaval ras
O mana patrunjel tocat marunt

Mod de preparare:
Intindeti coca pe o tava intinsa cu o hartie de copt. Daca aveti baking sheet din aluminiu o puteti folosi fara hartie de copt. Ungeti aluatul cu bulion, lasand 2 cm din margini neatinse. Presarati feliile de ciuperci, ardeiul gras taiat bastonase, ceapa, chorizo, sunca si deasupra turnati cascavalul. Indoiti marginile pentru a forma tarta ca o rama.
Dati la cuptorul incins in prealabil la 180grade, pentru 20 minute sau pana devine auriu. Presarati patrunjel si serviti fierbinte.
Eu am facut-o de mai multe ori, printre care si in tavite individuale, dar daca nu aveti si nu vreti bataie de cap, faceti intr-o singura tava:)






4 comentarii:

  1. Aratã delicios si eu ador chouriço:)

    ReplyDelete
  2. Eu am si testat-o, am fost nevoita sa o adaptez: am pus foietaj si parmezan (astea le aveam la indemana). A iesit tare gustoasa, dar data viitaore imi incerc norocul cu un blat pufos, o branza mai consistenta si un chorizo mai iute.

    ReplyDelete
  3. Ma bucur ca ti-a placut, o poti face cu tot ce ai prin frigider, numai sa nu fie prea incarcata pentru ca blatul nu tine foarte mult:)

    ReplyDelete