October 24, 2011

Un mic dejun delicios pe care, recunosc, l-am servit la amiaza, dar asta pentru ca m-am trezit cam tarziu:) Este satios, usor de pregatit si foarte rapid. 

Ingrediente (1 pers):
2 oua
50ml lapte
50g sunca cubulete
50g cheddar ras
O jumatate ceapa taiat felii subtiri
O jumatate ardei gras taiat felii subtiri
O lingura patrunjel tocat
 O lingura ulei masline
Unt

Mod de pregatire:
Intr-o tigaie nonaderenta, incingeti uleiul de masline si caliti ceapa si ardeiul gras pentru cateva minute pana se inmoaie. Intr-un bol, bateti ouale impreuna cu laptele, asezonati. Turnati oul in tava, nu amestecati, lasati sa se formezze o coaja dedesubt, dar aveti grija sa nu se arda. Cu mare atentie intoarceti omleta pe partea cealalalta, fara sa se rupa. Puteti pune o farfurie deasupra tigaii, rasturnand omleta, apoi o lasati sa curga usor in tava cu partea nefacuta in jos. Mai lasati putin pana se face si pe partea cealalta.
Ungeti o tava cu un cubulet de unt. Puneti omleta in tava. Pe o parte puneti sunca si cascavalul, acoperiti cu cealalta parte si dati la cuptorul preincins la 180 grade pentru cateva minute, pana se topeste branza. Presarati  cu patrunjel tocat si serviti fierbinte.




7 comentarii:

  1. Minunat arata!!!Yummy, o bunatate:)Pupici!

    ReplyDelete
  2. frumoase culori...trebuie sa incerc si eu reteta!

    ReplyDelete
  3. Multumesc! Adevarul e ca nu stiam ce sa imi pregatesc rapid si am zis sa vad cum merge inventia asta:))

    ReplyDelete
  4. ti-a iesit un deliciu , iar pozele sunt minunate !!!

    ReplyDelete