February 19, 2012


Pana sa vin in Anglia nu auzisem de supa aceasta. Imi placea supa crema de ciuperci pe care o faceam destul de des, dar cam atat. In luna de miere am mancat multe supe creme din pura obisnuinta de a avea si ceva lichid la masa. Insa in Anglia am dat de aceasta supa in restaurante, de care m-am indragostit subit. Este atat de aromata, satioasa, deosebita. Trebuie sa o incercati.


Ingrediente (6 portii):
6 praji medii taiati rondele
2 cartofi mari taiati cubulete
O ceapa mare rosie
4 catei de usturoi tocati marunt
210ml vin alb sec
1,1 litru de supa de pui
150ml smantana lichida (double cream)
2 linguri unt
2 linguri ulei masline
O mana patrunjel tocat

Mod de pregatire:
Topiti untul si uleiul intr-o cratita la foc mediu. Adaugati ceapa si prajii. Amestecati frecvent cateva minute, dar aveti grija sa nu se arda. Turnati vinul si lasati sa fiarba 10 minute pana se evapora.
Adaugati supa de pui, cartofii si usturoiul, apoi asezonati cu sare si piper, insa aveti grija cu sarea, daca supa este suficient de sarata nu mai puneti. Lasati la foc pentru 25 de minute pana cand cartofii sunt fierti.
Luati de pe foc si lasati sa se raceasca 5 minute. Dati supa la blender pana devine cremoasa. Puneti inapoi in cratita, adaugati smantana usor si amestecati 2 minute.
Decorati cu patrunjel si serviti fierbinte, impreuna cu paine calda cu unt.



6 comentarii:

  1. Si eu tot acolo am mancat prima data ;) Ce-mi place bolul. Abia astept sa ajung in vara! iubesc londra!! as putea trai acolo ;)

    ReplyDelete
  2. Oh, e fain aici dar nu mi se potriveste, as vrea ceva mai latin;)))

    ReplyDelete
  3. super reteta... dar cu cei 6 praji ce facem?

    ReplyDelete
  4. Nici eu nu inteleg ce inseamna "6 praji medii taiati rondele" :-)

    ReplyDelete
  5. Un praz-2 praji (pluralul conform dexului). Adica iei 6 praji mai medii, nici prea mari, nici prea mici, ii speli bine apoi ii tai rondele. Nu stiu ce este atat de complicat....??

    ReplyDelete