May 3, 2011

Anul trecut am participat la un atelier de bucatarie la unul dintre bistrourile mele preferate, Violeta's Vintage Kitchen, unde am invatat sa facem briose si biscuiti. Mi-a placut tare mult, am avut sansa sa invat si cateva secrete pe care le impartasesc cu voi. Si nu doar atat, mi-au iesit niste briose foarte foarte pufoase si aromate.



Ingrediente (7-8 buc.):
30g unt moale
45g zahar alb
45g zahar brun
1 ou
1 banana foarte coapta
60ml lapte
10ml suc lamaie
100g alune, nuci sau migdale
45g ciocolata amaruie zaruri
2 lingurite praf copt
150g faina

Mod de pregatire:
Amestecati untul cu zaharul, pana se formeaza  o crema omogena. Adaugati banana si amestecati bine. Puneti oul, laptele, sucul de lamaie si amestecati. Turnati alunele si ciocolata. La final incorporati faina cu praful de copt, dar nu amestecati prea tare, ci prin rasturnare, pana se omogenizeaza faina in compozitie. Puneti aluatul in forme unse cu ulei, cu foite pentru copt speciale.
Coaceti 25 minute la 180gr C.
Decorati cu crema de ciocolata (smantana dulce incalzita dar nu fermentata in care incorporati ciocolata de buna calitate, neagra), cocos, seminte, sau ce doriti.

0 comentarii:

Post a Comment