March 8, 2012


Saptamana trecuta am facut eclere si mi-au ramas fructe si crema de vanilie. M-am gandit ce sa fac cu ele. Tarta a venit rapid in minte, dar chiar nu aveam chef sa ma complic cu aluatul, asa ca am cumparat unul foarte bun. In 20 de minute erau gata, foarte simplu de facut daca aveti toate pregatite. Crema se face usor, reteta o aveti dand click pe ingredient. Nu am trecut cantitatile pentru ca eu am facut doar 4 tarte mici din care am folosit probabil 100 grame de crema, adica un sfert din cantitatea facuta pentru eclere. De aici judecati singuri;) Pofta buna!


Ingrediente (4 mini tarte):
Aluat pentru placinta
Crema de vanilie
Fructe de padure
Zahar pudra

Mod de pregatire:
Incingeti cuptorul la 180 grade. Ungeti 4 forme micute cu unt si faina. Sau puteti face intr-o singura forma mai mare, cum doriti. Taiati aluatul si puneti-l in forme, apoi intepati cu furculita din loc in loc pentru a nu creste. Eu am pus bile de ceramica speciale pentru tarte, pentru ca incepuse sa se umfle aluatul desi intepasem suficient de mult. Cand aluatul devine auriu, luati din cuptor si puneti pe un grilaj pentru a se raci.
Crema de vanilie trebuie sa fie rece. Ungeti fiecare tarta cu 2 linguri de crema, sau cat va place. Eu nu sunt fan prea multa crema, dar voi puneti dupa pofta inimii. Deasupra decorati cu fructe de padure si pudrati cu zahar, optional. Dati la rece cel putin o ora.




4 comentarii:

  1. Desăvârșite tartele tale!

    Pentru mine apogeul ideii de cofetarie se opreste in cofetaria Laduree din Paris. Prajiturile astea ar putea sa stea acolo fara ca cineva sa stie ca nu sint facute de ei.

    ReplyDelete
  2. Oh, ar trebui sa fie mult mai complicate pentru a sta acolo, cred:)) de cand tot zic ca merg si eu la cofetaria aceasta, e si aici in Londra... trebuie, trebuie:) dar multumesc pentru aprecieri, ma fac sa imi doresc sa fiu mai buna:)

    ReplyDelete
  3. Am fost si la cea din Londra (de fapt sint doua) si din pacate este mult mai mica. Gama de prajituri si macarons este mult mai mica. Daca nu asi fi vazut-o pe aia din Paris, nu m-ar fi impresionat prea mult. Merita sa mergi totusi, macar pentru macarons.. care dupa parerea mea sint dintre cele mai bune din cite am gustat eu.

    ReplyDelete