November 6, 2012



Pentru mine micul dejun era inexistent. Pana am ajuns inapoi in Londra si mi se facea, in fiecare dimineata, o pofta de cappuccino cu ceva. Si pentru ca ma plictisesc extrem de usor, a trebuit sa fac ceva pentru a-mi pastra interesul pentru mic dejun. Asa se face ca in dimineata aceasta am petrecut putin mai mult timp in bucatarie decat de obicei, pregatind un sandwich delicios, cu o aroma mediteraneeana exact pe gustul meu. Asadar, daca vreti sa impresionati pe cineva cu noaptea-n cap, cu reteta aceasta nu veti da gres!

Ingrediente (2 pers.):
1 ardei gras rosu micut taiat cubulete
10 masline verzi fara samburi taiate felii
Ulei de masline
O lingurita oregano proaspat taiat sau uscat
1 catel de usturoi
4 felii de ciabatta sau paine rustica taiata felii grosute
4 oua
4 felii de branza Manchego (eu am pus cheddar pentru ca nu aveam altceva)
4 linguri Cheddar ras
8 felii sunca Serrano sau prosciutto
Rucola

Mod de pregatire:
Intr-un bol amestecati ardeiul gras, maslinele, o lingura de ulei de masline si oregano. Puneti deoparte.
Incingeti cuptorul la 180 grade. Ungeti feliile de paine cu o doua linguri de ulei de masline si frecati cu usturoi.  Puneti intr-o tava tapetata cu hartie de copt si lasati pentru 5-10 minute pana se rumeneste. Lasati sa se raceasca.
Intr-o tigaie, incingeti o lingura de ulei de masline la foc mediu, puneti ouale si deasupra 4 linguri de branza rasa cheddar. Puneti capacul si lasati 5 minute sau pana sunt gata.
Aranjarea se face astfel: pe fiecare felie de pui puneti cate un ou prajit, 2 felii de Serrano, o felie de branza, rucola din belsug sau cat va place si o lingura-doua din amestecul de ardei gras. 




1 comentarii:

  1. Ce culori superbe are !!!! <3
    O seara frumoasa !!

    ReplyDelete