January 7, 2012

Daca as putea sa mananc doar un singur fel toata viata ar fi ciorba, am fost invatata de mica la fiecare masa de pranz din fiecare zi ca ciorba este foarte importanta si la cum o facea mama, era chiar o nebunie sa refuzi. Recunosc, uneori imi incepeam micul dejun cu o farfurie de ciorba, dar sa nu mai spuneti la nimeni;)) Multa vreme m-am ferit de a le pregati pentru ca niciodata nu as putea ajunge la performanta mamei, fiind obisnuita cu un anumit gust, ca toti de altfel. Dar fiind la mii de kilometrii departare, a trebuit sa fac si ciorbe. La inceput nu imi ieseau, desi o tot sunam pe mama sa imi explice pas cu pas. Stiam ca timpul e cel mai bun ingredient, au trecut doi ani si tot exersand au inceput sa imi placa si ciorbele mele, slava Domnului! 
Astazi va recomand aceasta ciorbita foarte delicioasa, de pastai verzi. Am cautat retete dar toate erau fara carne si cu usturoi. Cum eu aveam alte planuri, am combinat ceea ce veti vedea mai jos rezultand intr-o ciorba  delicioasa foarte potrivita sezonului rece.


Ingrediente:
500g carne de porc bucatele
200g fasole verde
O ceapa
Doi morcov
Un pastarnac
O telina
100g mazare
300g rosii tocate la cutie
100 ml suc de rosii
Patrunjel
Leustean
Bors
Delikat

Mod de pregatire:
Se spala bine carnea de porc, se taie cubulete si se pune la fiert in 3 litri de apa, la foc mediu. Se spumeaza, iar cand carnea este aproape facuta, se toaca ceapa, morcovii, telina si pastarnacul, se calesc intr-o lingura de ulei si se pun in ciorba. Se pune capacul si se da la foc mic. Se lasa o ora, apoi se adauga pastaile verzi, eu am avut din acelea baby, taiate in jumatate, impreuna cu mazarea. Se lasa 10 minute sau pana cand acestea sunt facute. Se adauga rosiile si sucul de rosii, se mai lasa cateva minute sa dea in clocot. Se pune delikat si bors dupa gust, impreuna cu putin piper. Se ia de pe foc si se adauga leusteanul si patrunjelul.




0 comentarii:

Post a Comment